Mmmm Marabou!

Fick en efterlangtad leverans fran Sverige igar! Ett paket fyllt med godis, bocker och mina mjukisbyxor!! Det var aven massor med presenter i paketet. Kan saga att det paketet gjorde min dag, det osregnad hela dan igar sa min vardmamma hamtade mej i skolan och nar jag kom hem sa sa hon att det var en liten overraskning till mej i koket, kan saga att det var en 20 kilos overraskning.
Idag pratat jag med en som ar finsk utbytestudent med Rotary i en liten ort 20 min harifran, han ska komma och halsa pa pa mandag och lyssna pa mitt speech. Mycket trevligt!
Kanns som att jag haller pa att bli sjuk sa det ar dags for somn nu.
Grattis Kusin David som fyller 18 idag! Tank vad tiden gar fort! Lycka till med korkortet!!
Kramar Olivia

Kommentarer
Postat av: h

ÅÅåh böcker! Det måste ju varit grymt härligt. Men Marabou går ju ner ganska lätt också.

Jag måste få din adress!!

2010-08-20 @ 20:54:40
URL: http://dagdraumur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0