Pa begaran!! Ett inlagg!!

Har fatt lite pa stotningar i kommentars faltet om att jag tydligen uppdaterar daligt!!!! Sa har ar ett inlagg!!
Tankte lagga ut lite foton imorn, orkar inte idag:) Igar var jag i Kerikeri city efter skolan med nagra av mina internationella vanner. Mycket trevligt. Idag var i princip forsta engelska lektionen som jag overhuvudtaget jobbade, innan sa har jag inte forstatt vad vi ska gora sa har bara suttit dar och sett sot ut. Skolan ar trevlig, gillar inte outdoor education just nu for manniskorna i den klassen ar stokiga och vi har trakig teori. Fortsatte pa min vackra Nz malning pa Art idag, MVG i bild ar pa vag eller inte! Har lyckats sparra mitt nya bank kort:( Dumt av mej och det blir krangligt att fixa ett nytt.
Forlat for det roriga inlagget!!! Ska sova nu! Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0