Sista dagen i skoluniform!

Japp, idag var sista dagen någonsin som jag hade på mig skoluniform för imorgon är det sista skoldagen innan sommarlovet!! Imorgon har vi Senior Prizegiving på skolan, har ingen som helst aning om vad det är. Antar att det är lite skolavslutning,de delar även ut priser och certifikat. De gillar att dela ut certifikat, fick ett för några veckor sedan för att jag var med i jazzbandet och spelade på en konsert:) Har jag berättat om det? När de delade ut certifkatet så sa de att hon spelar fagott så henne ska ni prata med, detta var inför hela år 12. Ca 200 människor! Hade även nagellack och var tvungen att skaka hand med vice rektorn. Överlevde:) Imorn så ska jag spela med jazzbandet på prizegiving, najsnajs.

Har ägnat dagen åt att ta en massa bilder, skriva på flaggor och attha lite ångest.
Det är så många som åker hem snart, de gör alla sina sista saker just nu och får snart träffa sin familj igen. Det blir lite vemodigt att då inse att jag har 8 månader kvar här, vill för allt i världen inte åka hem nu! Men ibland så kan det kännas lite som att man är ensam kvar, vet att jag inte ska klaga. Jag får ju ett helt år i Nya Zeeland, massa nya upplevelser och vänner och familjer men ibland så blir det lite klag. Har haft en lite känslomässigperiod det senaste, lite snyftig och tänkt på Sverige för mycket. Känner dock att jag börjar komma ur den då jag börjar bli mer aktiv. Så länge man har nåt att göra så går det bra.  Måste börja motionera för sydöresan typ idag! Kommer nog att dö när vi vandrar:)
Imorgon har jag en upptagen dag, skola hela dan, sedan säga hej då till lite internationella studenter, gå på Rotarymöte och träffa fina små utbytisar och sedan sleepover hos I! Ser verkligen fram emot den! Känner verkligen att jag börjar komma in i den gruppen nu! Hade sista Outdoor Education idag, kommer att sakna det ämnet, killarna är så snälla. De lärde mig hur man kastar en Rugbyboll riktigt idag, de skrattar med mig när jag misslyckas. Åh de är så fina<3 Hatade dem i början men nu så tycker jag om dem. Hade sista art lektion igår, kommer att sakna den läraren.

Nu ska jag läsa lite i min bok och sedan är det sömn som gäller om jag ska överleva morgondagen. Kram en lycklig Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0