Spännande dag!

Idag har jag haft en mycket spännande dag, tänker inte säga vad det spännade var dock. Kan säga att jag inte var på en enda lektion på hela dagen och att det gällde att sträcka på ryggen och dra ner kjolen och dölja nagellacket så att Mr.Berry inte blev grinig. Slutresultatet kommer nog att bli bra:)
Var på middag på skolan idag med Rotary, mycket trevligt. Fick träffa förra värdmamma idag, har inte träffat henne på tre veckor. Saknar verkligen henne, nya värdmamma är också jättebra men de är väldigt olika. Pratade med en av prefekterna som också var där, har sett henne på skolan och tänkt att henne skulle jag vilja prata med. Hon bor nära mig så jag har sett henne på bussen en gång. Det har visat sig att det är ganska så många ungdomar i min ålder här ute.  Vet att jag sa att jag skulle skriva mer om Maraeweekend idag men det får bli en annan dag för nu måste jag sova.

Snälla ni! Kommentera mera, hade det inte vart för det faktum att det är så mycket lättare att blogga än att skriva dagbok så hade jag gjort det, för det är ju precis samma ska när nästan ingen kommenterar. Klara: du är min bästa kommentator, Tack!!

God natt Nya Zeeland god förmiddag Sverige! Ha ett fantastiskt höstlov!
Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: klara

Tack solman, känns skönt att höra:) Tycker att någon borde hålla stämningarna uppe på denna blogg ;)

2010-11-01 @ 16:41:19
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0