Eat Pray Love!

Blev en tur till bion som avslut på långhelgen. Jag och tre andra tjejer, en kiwi och två tyskar gick och såg filmen Eat Pray Love med Julia Roberts i huvudrollen. Det var en bra film, en klassisk tjejkväll film med lite kärlek och fina kläder,den hade även lite budskap och det är aldrig fel. Det var en trevlig kväll, känner att jag har inte gjort något socialt utanför skolan på ett tag då alla varit upptagna så det var kul att göra nåt.
Innan jag åkte in till stan var jag duktig och gick ut på en promenad, gick till några ruiner som ligger här i närheten, de är från 1840-talet så enligt Nya Zeeländska mått mätt väldigt gamla:) Var inget sensationellt, tror att vi europeer har lite svårt att se det historiska i många saker i Nya Zeeland då vi är vana vid mycket äldre byggnader och annat.
Hade tänkt att jag skulle städa när jag kom men jag bestämde mig för att de kan vänta och åt lite av min värdmammas underbara äppelsmulpaj istället:)

Nu ska jag sova, imorn är det skola igen, på onsdag stranddag med alla internationella studenterna, i helgen är det Maraeweekend. Mycket roligt som händer just nu.
Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0