Kokompisar!

 Så här ser en typisk rad av Nya Zeeländska brevlådor ut, man tror att det bara är USA som har sådana men inte, Kiwiland har dem också.
 Min gåkompisar när jag gick hem från bussen idag. De gick med mig hela vägen som deras hage tillät, filmade och ska lägga ut filmen en annan dag.Vill inte ladda upp för mycket varje gång då det tar massor på internetabbonemanget.

Helt ok skoldag idag, var lite trött och pratade inte lika mycket som igår men ändå helt ok. Kom på äntligen på vad jag vill göra de sista veckorna på arten, nu måste jag bara få tag på material men det kan inte bli för svårt då Kerikeri har tre eller fyra secondhand affärer. Visar kanske mitt projekt om det blir lyckat:)
Överlevde bussresan hem, hade ju min busskompis och några andra som jag känner.
Tog en nap på soffan idag också, ni anar inte hur skönt det är att sova lite framför kl 18 nyheterna! Är nog för att jag gått och lagt mig alldeles försent de senaste dagarna som jag varit så trött.
Nu ska jag gå och lägga mej! Lyckades efter tips från min gamla NOlärare fixa nytt virusprogram gratis! Är så sjukt nöjd!
Imorn segling! 
Kram Olivia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0