Långhelg!!

Jajamen, det är långhelg i helgen, har ingen skola på måndag då det är Labour Day. Nästan vecka har jag bara tre dagars riktig skola, på onsdag ska vi åka till stranden med alla internationella studenter då de som har PE har arrangerat det för oss, man tackar verkligen inte nej tilldet.Har inga större planer för helgen,ska på 21års fest hos någon som värdfamiljen känner på söndag, en av mina kompisar ska också dit så det är kul, mina värdföräldrars son och hans fru är uppe över helgen då de också ska gå på 21års festen, tror att deras ene son kommer upp imorrn. Det var en vanlig dag idag på skolan, fick non achieved på min engelskauppsats exam om Romoe& Julia, hade nog inte förväntat mig högre då jag tyckte att den var svår.
Var på segelrejs med en av Rotarymedlemmarna och hans fru idag, mycket kul. Har saknat segling, kommer förmodligen att följa med honom flera gånger och min nästnästa värdfamilj har en 50fots katamaran så jag kommer nog att få segla.

Liten lista på saker som är typiskt Kiwi! 
Skor, nej det är överskattat, jag ska ju bara till... eller skor är så obekväma
Regnjacka, Nej du vet vi jobbar inte på det sättet, spring eller simma så ska det nog gå bra.
Ost och kex till skolan är inte snobbigt,det är bara ett bra mellanmål
Återsförslut bara påsar kan man använda till allt, stoppa luchmackan eller engelska anteckningarna i
Fashion är gummistövlar och fleece tshirt, iallafall på landet.
Det är dem jag kommer på just nu men jag lovar att ni ska få mer.

Godnatt kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0