Utkast: Feb. 1, 2011

Hallå bloggen! Vet att det är typ en halvevighet sedan jag uppdaterade, har vart upptagen plus att min nya familj inte har internet.
Sedan senast har jag vart i Auckland, gått på festival, bytt familj, sett översvämmningar, börjat skolan, druckit oändliga mängder vatten och ätit massa desserter.
Jag åkte ner till Auckland med min belgiska kompis Lolo som var uppe och hälsade på. Hon bor jättefint, nära till stranden och centralt. Vi simmade, promenerade på stranden, shoppade som galningar. Anledningen till att jag åkte ner var för att vi på fredagen skulle gå på Big Day Out som är en stor musikfestival som turnerar runt NZ och OZ. Den var väldigt häftig, det ösregnade större delen av dagen men vi var glada ändå.
Några artister som vi såg var Rammstein, MIA, Naked and Famous ( NZband, superbra), Phoenix Foundation( NZ Band) , Tool och massa mer. Det var en kul dag tillsammans med många av de andra utbytersstudenterna. Gick säkert en mil eller så den dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0