18!!

Så nu är jag 18! Har haft en jättefin födelsedag. Min Farmor och Farfar ringde imorse, fick kort från Mormor och Morfar. Alla de internationella studenterna sjöng för mig på morgonsamlingen, fick tårta av en kompis som vi åt på engelskan, min kompis gav mig ett jättefint fotoalbum. Fick massa kort och grattiskramar. Så härlig dag!
Åt pizza med familjen nu ikväll. Tanken var att vi skulle gå ut men bror är sjuk och mor kände sig trött så vi bestämde oss för hämtpizza.

Har även köpt vin för första gången i mitt liv!! Sa att det var en sak jag ville göra:) Så jag och far gav oss av till spritaffären. Precis när jag ska hala fram ID så ringer mina föräldrar från Sverige, så jag fick slänga fram passet och säga till dem att jag inte har tid att prata, jag köper sprit!
Kändes stort att få köpa vin:) Drack inget av det då det lukta vidrigt! Men men:)
Fick jättefina presenter av min familj, de hade köpt ett par megafina örhängen och en NZ formad spegel!!
Så fint!

Har verkligen haft en jättebra dag!
Blev så rörd när jag såg hur många som skrivit grattis på Facebook.
Tänk vilken annorlunda dag från min födelsedag förra året. Då var jag i Sverige och jobbade på ålderdomshem, nu är jag i NZ och går i skolan. Då såg jag fram emot att åka till NZ nu måste jag snart lämna NZ! Kommer att bli så jobbigt!n Nu ska jag sova:)

Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0