Packar!

Hej!
 Här får ni ett litet inlägg för jag försöker att undvika att packa min väska.

Väldigt slö dag i skolan, var på två riktiga lektioner, sedan satt jag i bibblan en stund och sedan så lyckades jag övertala min lärare att låta mig gå på stan. Gjorde massa ärenden, avslutade mitt bibliotekskonto, biblitekarien trodde nog att jag var galen som ville behålla det:) Skickade hem ett stort paket, det var nästan 20 kilo! Får ju bara ha 20 kilo i väska så insåg att det inte fanns en chans i världen att jag skulle få med allt!
Sedan så kom jag hem och sov en stund, tanken var att eftersom jag slutade tidigt att jag skulle packa men jag var så trött så att jag sov i två timmar istället, tror att jag är väldigt trött mentalt.
Men nu har jag packat, ska snart väga väskan och se hur vidrigt tung den är!
Prövade Stilla Havs-ostron idag, intressant:)

Igår hade jag en jobbig dag. Hade mitt sista jazzband, de hade köpt ett fint litet kort och skrivit under. Fick chocklad av min kompis i bas sektionen:)

Sedan så var det dags för mitt sista Rotary- möte! Så hemskt! Rotary har blivit en så stor del av mitt liv här. Varje måndag är det Rotary och det känns konstigt att inte gå till Rotary. Jag har kommit väldigt nära många av de i klubben. De är som min familj!
Jag gjorde mitt tal om mitt år och hur jag ändrats under året.
Började gråta redan innan jag gjort mitt tal:) Klarade mig ganska bra tills på slutet då det bara forsade. Många av Rotarianerna grät också:) Kommer bli så sjukt svårt att säga hej då till dem!
Var väldigt nöjd med mitt tal, fick uttryckt precis vad jag tycker och tänker.
Fick ett underbart greenstone halsband av klubben som leaving present. Greenstone är en sten som är betydelsefull för maorierna, har velat ha en sån så länge. Grejen är att man ska få dem, inte köpa dem. Så nu fick jag en! Så glad! En av damerna gav mig en jättefin berlock till mitt Pandoraarmband med the Stone Store! Och de stod Kerikeri på det. Så fin! Är så kul att få såna presenter för de kommer alltid att påminna mig om Kerikeri och NZ!

Nu ska jag fortsätta packa.
5 dagar kvar! Är så sjukt att tänka att den här tiden om en vecka är jag i Sverige! Galet!

Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0