Jackpremiär och musikaler!

Hej!
Segt på bloggfronten. Jag har inte tid, ork eller kraft att blogga. Ska iallafall försöka ge er en liten update.
Händer inte så mycket här. Blir bara kallare och kallare, idag hade jag på mig jacka för första gången till skolan!!
Känner verkligen att jag är i sluttampen på mitt år. Så hemskt. Jag har ångest hela tiden, det är som en stor klump i magen. Ser fram emot att komma hem min vill inte lämna här. Just nu är livet här helt ok.
Jaja, var sak har sin tid.
Imorn ska jag ut och äta sushi, mina bästisar åker hem denna helgen så det lite hejdå sushi.
Idag städade jag mitt rum, hälsade på andra familjen, så på film med syster och mor. Min värdmamma älskar musikaler och har insett att hon måste utbilda mig i musikalernas värld så vi har tittat på massa de senaste dagarna. Idag var tanken att vi skulle se West Side Story men ingen av videobutikerna hade den så vi har beställt den.
Jag tycker att filmtittande är en utmärkt ursäkt till att inte plugga:) har så mycket skolarbete nu så det är inte kul.Har total tappat motivationen till att plugga, hur ska detta gå när jag kommer hem??!!!!
Känns som att min hjärna just nu går på högvarv. Det är så mycket som händer, så många tankar, känslor och annat. Min stackars hjärna behöver semester!!
I helgen ska jag till Auckland för vi har sista mötet med Rotary. Ska bli kul att träffa de andra studenterna men också sorgligt då det är sista gången vi ses!!
Min favvofinsk åker hem på måndag. Så hemskt!! Kommer sakna honom massor!! Vi har tagit oss igenom det här året tillsammans och stöttat varann massor!! Som tur är så bor han i Finland så det är nära!!

Ojoj, det här blev visst ett stort inlägg. Skönt att skriva av sig. Hade lite argstund förut då min kompis beter sig irriterande! Men men.
Snälla kommentera mera! Vet att jag har några läsare och det är så tråkigt att inte få några kommentarer!!
Puss och kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Klara

Förstår att det ska bli tråkigt att lämna, man tänkt på allt roligt du har upplevt och hur kul de ska blir att få en liten vit mac när du kommer hem till kalla sverige igen ;)

2011-06-14 @ 17:35:07
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0