My Fair Lady!

Hej!

Eftersom jag älskar er så mycket och eftersom Klara kommenterade så tänkte jag att jag skulle vara snäll och ge er ett inlägg idag också! Är så givmild!!
Idag har jag ätit sushi med min vänner. Sa hej då till min kära F!! Kommer sakna henne så sjukt mycket!! Vi skrev på flaggor, pratade och grät. Jag har aldrig gråtit så mycket i mitt liv som under det här året, kommer att gråta så sjukt mycket när jag åker. Sedan hämtade mor upp mig, är ju lantis. Systra mi och jag var duktiga flickor och pluggade matte i en kvart, vi har ju prov imorn:) Kvällens musikal  var My Fair Lady! Med min favvo Audrey Hephburn, gillades starkt. Imorn ska jag till Paihia och lyssna på R´s leaving speech:((

Nu måste jag sova då jag är megatrött!

Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0