E!!

Kära läsare!
Om det nu finns några kvar! Jag är tillbaka!!
Vet att jag vart vidriga på att blogga den senaste månaden:)
Kanske skulle ge er en lite förklaring till varför jag total negligerade er.

Först så åkte jag på läger med Rotary i en vecka! Så coolt!!
Sedan så mötte jag min kära mor på flygplatsen i Auckland! Känslan av att efter nästan 11 månader få se sin mamma igen är underbar!
Sedan så åkte jag hem till kerikeri, där började kaoset.
Vill inte berätta för mycket då det är personligt för mig och min värdfamilj.
Kan säga som så här att den söndagkvällen är nog en av de värsta i mitt liv. Det är inget problem med familjen eller så, de hade en familjekris som nu långsamt håller på att bli bättre. Så jag bodde där i några dagar tills min Mor kom till Keri. Sedan så spenderade jag och mamma tid på hotell, hos min councellor och en annan Rotarian. Var så skönt att ha mamma här under hela situationen.
Just nu så bor jag hos en annan Rotarian. Får se hur länge jag bor här.  Jaja, allt ser i alla fall ut att klarna upp nu vilket är bra.
Den här familjen är jättebra också så det är bara positivt. De har en dotter som är i samma årskurs som mej på skolan och jag kommer jättebra överens med henne. Så det är ju bara positivt.

Nu sitter jag och försöker plugga matte men är lite för slö. Har megahuvudvärk så i just cant be bothered.
Fick förvånanstvärt bra resultat på alla mina examer förutom matte. Fick till och med ett Exellence!!!! Kan säga att jag var glad tjej när min historialärare sa det!!

Ska försöka att ta igen all missad bloggning och svara på frågorna från frågestunden. Men nu måste jag sova!!

Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: h

Du är fin!

Puss.

2011-06-08 @ 14:26:00
URL: http://silverhammare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0