Happy Mothers Day!

Ännu ett väldigt kort inlägg.
 Är än en gång så trött att mina ögonlock vill falla ihop. 

Idag var det morsdag här. Jag skickade mail till alla mina mammor och sa grattis. Gjorde inget speciellt för mum här dock, visste inte riktigt vad jag skulle göra och värdbror gjorde inte heller nåt.

Min tyska kompis M fyllde 18 idag. Var hos henne och firade med alldeles för mycket mat. Hennes värdmor är fantastisk på att baka och hade bakat massa. Hon gjorde en Harry Potter tårta som var grön på insidan för M´s favvofärg är grön och hon älskar Harry Potter. Så coolt!
Har försökt färdigställa ett tal som jag måste göra för min engelska. Får se hur det blir!
Ska till sjukgymnasten igen imorn.

A: Landet i västers matkultur är nog inte så vidrig:)
K: JAAAAA! Klart jag vill till Berlin!!!!

Kommentera mera!
Funderar på att ha frågestund? Vad tror ni?

kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Klara

Das ist sehr gut Frau Solman!



Frågestund vore grejjer de :)

2011-05-08 @ 16:08:15
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/
Postat av: A

Frågestund är kanon frågan som frågas är bara när du ska kunna pricka in den så att dina potentiella frågeställare är vakna???

;)

2011-05-08 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0