The City of Sails

Hallo! Insag att jag inte uppdaterat pa ett tag, har varit full rulle har. Forra helgen var jag pa orientation weekend med alla utbytesstudenter i mitt distrikt. En sjukt kul helg med alldeles for lite somn!
Bilder finns pa facebook , var alldeles for upptagen for att ta nagra egna bilder.
Skolan flot pa fint forra veckan, vi hade powhiri. Det ar en gammal maoritradition, de valkomnar gaster med olika sanger och tal.
Mycket haftigt, jag alskar alla olika maori traditioner.
Netball traningen blev tyvarr installd pa grund av osregn, vadret ar fortfarande vinter men snart ar det officiellt var!
I helgen var jag i Auckland med min vardfamilj. Vi sigthseeingade, gick i butiker och massa annat. Vi bodde hos min vardpappas foraldrar och mina tva vardsyskon var ocksa dar, de ar hemma for en vecka nu sa huset ar fullt.
Har akt pa nagon form av mega forkylning sa ikvall blir det tidig sanggang!
C U Olivia
Kommentera mera!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0