+ - lista

Uttråkad plus att jag inte gjort nåt vettigt idag så jag har inget att skriva om:)
Så det blir list!!! Yay!

Ok låt oss börja med minus för då kan man bli glad sedan när man läser plus.

- Vädret! Jag vill ha solsken och badväder men nej nej, det fattar inte väder gudarna. Istället ösregn och massa vind, inte ok! Jag vet att alla vill ha regn här då det är torka och alla måste sälja kossor och grejer för att det är för torrt men jag skiter i kossorna, jag vill ha solbränna!
- K och L åker hem snart! Blääh!
- Måste dammsuga idag.
- Att jag inte har träffat mina kiwivänner på en månad, hata upptagenhet!
- Att mina pepparkakor misslyckades, nu kan jag inte frossa i pepparkakor:(
 
Ok dags att vara positiv nu:)
+ Jul snart! Hallå, måste jag säga mer!
+ L kommer hit ikväll!
+ Mina värdfamiljer kommer hit ikväll!
+ Jag har mer lussebullar än vad jag någonsin kommer att kunna äta!
+ Nästan städat klart mitt rum!
+ Träffade värdmammas trevliga bokklubb idag, mycket najsiga damer.
+ SOMMAR!!!

nu dammsuga, hitta julklappar och sedan julfest!

Puss kram Skum banan
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0