?!?!?!?!?

Hitills har jag inte fått någon utbytespanik men jag antar att den kommer snart. Ibland kan det visserligen slå mig att jag är knäpp som ger upp allt jag har här hemma för att flytta till andra sidan jordklotet där det enda jag har kommer att vara en stad, en familj. en Rotaryklubb och en skola. Sedan är det upp till mej om jag kommer att ha vänskap, en meningsfull fritid och trygghet. Det är både läskigt och spännande att veta detta. Just nu så kan jag inte vänta tills jag befinner mig på Nya Zeeland, bara tre och en halv månad kvar!!!
Jag har i princip inte några läsare på bloggen jsut nu men det blir förhoppningsvis bättre när jag är iväg. Så nu innan jag åker kommer jag antagligen att använda bloggen till att skriva mig på/ Olivia


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej. Ska också åka som utbytesstudent nu i höst. Till USA. Vi kanske kan länka? :)



Såg desutom på utbytesstudent.se's forum att du är från lidköping? Jättekul ju! Jag själv är inte därifrån med har en del vänner där uppe och brukar vara där rätt ofta :)

2010-04-19 @ 17:16:35
URL: http://foppaiamerika.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!!! :D

Här har du iaf en trogen läsare. Fan vad fränt att du ska till NZ! Lite avundsjuk är jag kanske för landet verkar hur coolt som helst.

Själv ska jag till USA med Explorius i höst! Ska vi länka? :)

2010-04-26 @ 22:10:39
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0