60 inlägg!

Ännu en dags segling! Ingen blodsförlust idag så det är ett framsteg! Idag fick vi segla själva, kan säga att jag var smått panikslagen hela tiden! Det var rep och roder överallt! Vinden var obefintlig större delen av dagen så det var inte så våldsam segling men ändå! Roligt var det. Sedan så simmade jag i skolpoolen med mina fina tyskar. Sedan så gick jag till banken och insåg glatt att jag är rik då min månadspeng från Rotary hade hamnat på fel konto så det var 500$ som bara låg och väntade på mig:)
Försökte skriva ut mitt julkort som måste skickas snart men det ville inte funka, får gå tillbaka på torsdag. Imorgon så ska en hög fina flickor sova över här, vet att det är mitt i veckan men det är sista chansen innan de åker hem:(
Ska bli mys, vi ska äta pasta och titta på stjärnor.
Nu ska jag sova!
Kram Olivia
Är det bara jag som känner att bloggen bara blir sämre och sämre? Kanske aldrig kommer att bli den nya Blondinbella:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0