Dagens...

Tänkte att ni skulle få er en liten dagens! Gör det på mitt sätt:)

Dagens borde ha gjort: städat rummer och lämnat in art historyn
Dagens gjorde: Touch rugby med fina outdoor education klassen, älskar att det accepterar att jag är katastrofalt dålig. Funderar på att baka kaka till dem, vägen till en mans hjärta går ju genom magen.
Dagens motion: Netballträning, sista riktiga då skolan slutar nästa vecka men vi ska förhoppningsis spela match nästa vecka. Vi spelade i en och en halvtimme. Var så sjukt varmt, det märks verkligen att det börjar bli sommar.
Dagens outfit: Skoluniform!! Idag vit tshirt och kjol, strumpbuýxor, funderar på om jag ska köpa knästrumpor bara för att men jag vet inte. Känns som att man ska flasha när man inte har några strumpbyxor. Hade även på mig idrottskläder stora delar av dagen. Just nu mycket het i mjukiskläder, snart dags att dra på sig min grispyjamas.
Dagens inköp: Skvallertidning! Mig gilla! Köpte även frimärken då det ska iväg lite brev och annat till Suecia!
Dagens fynd: Mitt saknade paket har blivit hittat i Sverige, är så sjukt nöjd så det finns inte. Mamma skickar det så fort hon får det, hon skickade även ett paket igår. Det är som julafton året om!!
Dagens besvikelse: Det faktum att besökstalet på bloggen har rasat under 10, mycket tragiskt. Inga kommentarer heller!!

Nu städa rummet och göra klart Art Historyn:)

Kram och God Natt Olivia

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Olivia! Jag måste ta och säga att jag, varje gånge jag startar datorn, med spänning klickar in på din blogg för att se om något nytt har hänt borta i NZ. Alltid lika roligt att läsa om ditt äventyr! Hoppas det kan uppmuntra lite. Sluta för allt i världen inte skriva bara för att du inte har så många läsare, tänk på oss stammisar ;)

Kram

Postat av: Klara- Förste komenterare

Satsa på knästrumpor, vem vet de kanske är ändå gången du kan bära ett par med hedern i behåll!!



ps. du finns inte möjligt att du kan posta lite sommar i ett brev till de regniga sverige?;)

2010-11-03 @ 16:50:45
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0