Harry Potter och Sleepover!

Hej!
Har haft några väldigt upptagna dagar. Igår efter skolan så tog K, K, L och V bussen hem med mig och sedan så ägnade vi kvällen och natten åt skvaller, äkta italiensk pasta carbonarar och kladdkaka, Mamma Mia, dansa och skratta.
Det var våran sista sleepover tillsammans:( För V åker hem till Italien om två veckor och de andra åker hem i slutet av dec:(
Mycket trevlig kväll och natt.
Idag var det segling igen, sista dagen. Det har varit mycket roligt, har lärt mig massor. Efter seglingen så sa jag hej då till V då idag var sista gången vi sågs! Sedan gick jag och såg Harry Potter 7 med några, åh så spännande det var:)
Borde egentligen ha börjat packa för Sydöresan men men.. får göra det imorgon:)
Hade lite sverige i Nz moment idag, så fint! Först så träffade jag på en svenska som bor här på bion så då prata vi en stund, ska beställa lite svensk mat tillsammans med henne från en hemsida som säljer svensk mat. Sedan så fick jag en svensk pepparkaka av svensken som driver biokafet. Så fint!
Imorgon så är det sista dagen innan jag har sommarlov helt och hållet, ska åka på nån matrundtur i Kerikeri, har ingen aning om vad det är!

Kram och Godnatt Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0