Min dag i 8 punkter!

  1. Skype med mina två älskade och väldigt saknade bästa vänner F och A!!!
  2. Ilska i skolan, hänger samman med den spännande dagen jag hade igår. Nej, jag kan inte träna bort min accent på en kväll!!
  3. Touchrugby på outdoor education, älskar killlarna i den klassen. De är en hög brötig men genom snälla killar. Jag ägnade mig mest åt att undvika bollen tills en i motståndar laget skrek att vi måste använda våran tjej. Jag sa att jag klarade mig, vill helst undvika bollen. Men det lyssnade de inte på så jag fick glatt fånga bollen och springa. De är väldigt snälla och förklarade vart jag skulle springa osv. Så fort vi tjejer är med så blir killarna väldigt artiga, idag var det en som sa: excuse me please, I have to run past you. Så söta!!
  4. Fick språklektion av mellanstadie ungarna på min buss när jag åkte hem. De insåg att jag inte var Kiwi så det bestämde sig för att lära mig att säga Kia ora, bro. Tydligen så rullar jag inte mina R perfekt.Till slut så greppade jag det.
  5. Osocial dag, hade inte tid att prata med nästan nån då jag var upptagen av uppföljden av gårdagen från kl 12 till 15
  6. Chocklad och lakrits= mycket god kombination.
  7. Trött
  8. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0