Packar inför Sydöresan!

Har ägnat dagen och kvällen åt att förbereda för sydöresan! Är så taggad nu! Tre veckor i en buss runt i Nya Zeeland med en hög utbytesstudenter kan ju inte bli annat än fantastiskt.
Idag var jag på en matrundtur i Kerikeri med skolan, man kunde välja mellan det och båtresa men jag bestämde mig för att leva budget och göra matrundturen som var gratis. Det var intressant, vi var på en ostfabrik, nåt gammalt hus, blåbärsplantage, avokadooljafabrik och chockladfabrik. Sedan gick jag på stan och köpte lite grejer för sydöresan, bland annat ett sjukt starkt insektsmedel, ska banne mig inte få några myggbett!
Imorgon så åker jag ner till Auckland kl halv elva och på söndag börjar resan!!
Nu ska jag sova så att jag är vaken i tid för att skypa med La Familia och packa färdigt.
Har försökt skriva ut mina julkort hela dagen, det vill inte funka, jag blir så irriterad på alla tekniska saker ibland!

Nu god natt!
Kanske bloggar imorn, annars får vi se när vi hörs igen:)
Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Jag ska äntagligen åka med Rotary till USA 2011, tycker du att Rotary är bra? Och vet du ngt ställe där jag kan få tag på ngn som är/har varit i USA med Rotary?



MVH// Jessica

2010-12-04 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0