Slö söndag!

Idag var en väldigt slö dag, sov ohälsosamt länge! Till kl halv ett!! Var uppe sent och fixade med julkort och annat igår.
Jag och värdpappa tog en tur till the Warehouse, bestämde mig för att inte gå på söndagsmarknaden, skönhetssömnen var viktigare. Köpte lite saker för sydöresan och pärlor så att jag kan dekorera mina nya sandaler.
Sedan städade jag, satte upp bilder på väggen, dekorerade mina skor och lagade chockladkaka.
Pratade även med mamma och pappa, de sa att Lennart hade blivit väldigt glad för att jag ringde, de trodde at samtalet hade brutits inte att han la på. Var nog så, mitt internet är väldigt dåligt:( Kul att höra att det var uppskattat! Var mycket najs att prata med mamma och pappa, de hade den bärbara datorn så jag fick se huset och hur renoveringen av köket och badrummet går. De gick även ut så att jag fick se snö!!! Det är inte längre jobbigt att skypa med Sverige, nu är det bara kul!
Imorgon börjar seglingen! Har fullspäckad vecka denna veckan!
Nu sömn! Kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0