Smörgåsrån och Ahlgrens Bilar

Det var min frukost idag tillsammans med en avokado från trädgården. Är ledig från skolan idag så jag sov länge, sov inte så mycket natten innan. Insåg att den här sovmorgonen var min sista på en månad, imorn måste jag gå upp tidigt och troligtvis även på söndag.Sedan är det seglingskola i en vecka och efter det sydöresan! Är så sjukt taggad!
Idag ska jag fixa lite inför resan, städa mitt rum,fixa julkort, träna och sy.
Kommer antagligen inte att göra nåt av det men man kan ju alltid försöka:)
Ibland är det oerhört skönt att ha lata hemma dagar som den här, är alltid så upptagen med att uppleva och lära annars, finns sällan tid att sakta ner och reflektera.
Nu ska jag fortsätta projekt städa rummet! Lär ta ett tag!
Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0