Te och macka med jordnötssmör!

Det var vad jag åt till mellanmål idag, kom förhållandesvis tidigt då värdpappa hämtade mig vid bussen. Blev mycket glad över att inte behöva gå då det är lite kyligt idag. Dagens väder var mycket tråkigt, jag trodde ju att det var meningen att det skulle vara varmt och skönt nu! Kan säga att det var raka motsatsen, kallt, blåsigt och regnigt. Jag beslutade mig för att inte vara med på Outdoor Education och spela touchrugby idag, hade bara shorts och linne och kli i halsen så jag skrev kort till mormor och morfar istället.
Idag ska jag städa rummet och baka en kladdkaka till min historiaklass då vi har fika på lektionen imorn, vi har som tradition att ha biscuit friday och imorgon är sista gången så alla ska ta med sig något. 
Normal skoldag idag, det är fortfarande mycket reptition på alla lektioner då det är dags för examer snart. Vi hade assembly för år 12 på morgonen. Våran Dean( Lärare som är ansvarig för vårat år) är helt hysteriskst rolig, hon hade en lista med böcker som skulle tillbaka till bibblan, skrattade så att jag dog när hon läste upp listan. Hon gjorde små kommentarer om hur länge folk hade haft sin bok osv. Mycket roligt, trodde aldrig att det skulle kunna vara underhållande att lyssna på nån som läser upp en lista på böcket men det var det.   
Nu ska jag ta tag i mitt liv trots att jag helst vill sova på soffan. Har kommit in i den dåliga vanan att sova på soffan runt kl 18 varje dag, det gör att jag inte är trött på kvällen men däremot trött som en gris dagen efter. Idag har jag bestämt mig för att inte sova på soffan, ska istället städa mitt rum och försöka att gå och lägga mig tidigare

Viktoria och Klara! Tack för era fina kommentarer, ska definitivtinte sluta blogga ni behöver inte vara oroliga:) Ska nog ta och köpa mig ett par knästrumpor, det är nog enda gången som jag kan bära dem med äran i behåll på sommaren.  Fortsätt kommentera töser! De värmer att se era kommentarer:)
Mitt besökstal har som tur är gått upp, 13 st!! Jag är nästa Blondinbella!!
Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0