Lov!

Tankte bli en bra bloggare sa har kommer ett inlagg!
Idag var sista dagen innan lovet, ska bli sa skont att ha lov.
Idag var en konstig dag, var glad over lov men ledsen over att det ar sa manga som aker hem.
Vill inte behova ga igenom saga hej da grejen igen men jag vet att jag maste, tre ganger till! Forst nar folk aker efter nasta term, det kommer att bli tufft da alla mina narmsta utbytesvanner fran skolan aker hem da, sedan igen nar term 1 ar slut och folk aker och sist men inte minst nar jag aker hem om mindre an 10 manader!
Det var en vanlig dag i skolan idag, inget speciellt forutom att jag bolade nar jag insag att det var sista gangen som jag traffade de som akte hem!
Well, har inga storre planer for helgen, sverigeweekend med Catlin och Guess who's coming to dinner med Rotary.
Nu middag! Kommentera mera och skicka dumle! Ar snart kris!
Kram Olivia sa jag att det ar sjukt vackert har:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nobel

Hej! Jag söker till Nya zeeland med rotay till nästa år och läset på utbytesstudent sidan att du skickade in din ansökan i mitten av November när ansökningstiden gick ut den 15 october. Nya Zeeland är ju det aldra populärsate att åka till, där det bara finns 5 platser. Och det på Rotary har sagt att de aldrig skickar någon till nz om det inte klara av att skicka in ansöknan i tid.



Så var bara nyfiken på vad du gjorde för att komma med ändå. Mvh/ Rebecca :)

2010-10-06 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0