I skolan!

Hej! Sitter pa biologin i skolan. Sista dagen! sista chanse jag har att blogga harifran! Sjukt! Sa tankte slanga in ett litet inlagg da jag anda bara sitter har och forsoker fa tiden att ga. har snart haltimma. Sedan sa borjar stora atandet! Det blir massa mat idag. Najs! Vadret ar jattetrok idag, stormigt, regnigt och kallt. Varsta vintervadret. Jag haller pa att freaka ut for att att mitt plan till Auckland ska vara installt pga vadret pa sondag men det ska nog ga bra, mor tycker att jag ar lojlig. Packningen gick bra, fick ner det mesta. Insag som alltid precis nar jag stangt vaskan och vagt och vart nojd med att den inte var for tung att oops glomde visst stoppa ner lite grejer. Far nog bli ett annat paket hem, ska aka och vaga vaskan pa flygplatsen imorn. Nu slutar lektionen snart. Ses snart. kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0