Assesment 12049

Det ar det som det mega stora engelska provet vi just nu gor i skolan kallas! Kan saga att alla year 12 drommer mardrommar om det!
Har haft en riktigt bra vecka, kommer narmre mina vanner varje dag och moter aven nya varje dag. Var pa rugby i helgen! Alskar sporten!!! Den ar mycket mer spannade an fotboll och man behover inte kunna alla regler. Var dar med Steph och Chris( counsellor), var aven i Paihia pa jazzfestival. Lyssnade pa skolans jazzband och sen umgicks jag med nagra av dem. Mycket trevligt och kul att inte bara hanga med internationella studenter. Denna veckan sa startade vi varat netball team, kul! Kan saga att proffs kommer jag aldrig att bli:)
I helgen ska jag ner till Auckland pa orientation weekend, ser verkligen fram emot den och roadtripen dit! Jag och mina resekompanjoner har planerat for godis och musik overdos!
Na ni nu maste jag ga och packa, borde egentligen spela fagott ocksa men ar tappt i nasan sa jag orkar inte:) Ska spela solo i bandet!!
Vet att mina inlagg ar fruktansvart forrvirrade och svara att lasa utan prickarna men orkar inte tanka nar jag skriver:) Kram Olivia
Tack till mina kara paron som skickat ner halva mitt rum hit!
Tack alla vanner som kommenterar och mailar och sa vidare, ni kanske inte tror det men det varmer!! Sa kommentera mera!♥
Han som gjorde alla poangen och jag och Steph!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0