Julen är här!

Jajamen, idag började jag få lite julkänsla! Äntligen!Det är svårt att få julkänsla när man klär sig i shorts och har alla dörrar öppna för att inte smälta bort, sedan att solen är uppe till 21 tiden hjälper ju inte, det ska vara mörkt och kallt på jul!!  

Julklappspaketet från min kära familj i Sverige kom fram idag, det var inte bara fyllt med julklappar, det innehöll även lite tidningar, juleskum, knäck och en julskiva. Så idag har jag lyssnat på Tommy Körberg och andra godingar som sjunger hederlig svensk julmusik, har även ätit knäck och planerat inför mitt julbak, ska ta svensk jul till det extrema, ska baka allt som går:) Blev äntligen klar med mina julkort så nu är det bara utskrift och ivägskickning kvar, de kommer nog till Sverige nån gång runt Påsk!

Dagen fortsatte i gårdagens slappa spår, onödigt att slösa mycket energi. Försökte skypa med F igår natt men det funkade inte då hennes dator dog så jag var lite trött idag. Det är faktiskt skönt att slöa, har varit aktiv och social varje dag i mer än tre veckor så jag behöver umgås med mig själv just nu, läsa böcker och fundera på livet:) Nu ska jag återgå till det slöa livet och slå på teven:)

Puss och Kram skum banan:) Vet att det heter skumbanan, min svenska är inte riktigt så dålig än, men snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0