Mitt nya hemland!

Har varit i Kerikeri sen i fredags, idag flyttade jag in hos min forsta vardfamilj. Huset ar jattefint och de ar supersnalla. Imorrn borjar skolan!! Bor granne med en svenska och det finns en till svensk i byn sa jag ar inte ensam! Har lart mig att man inte ska saga shit, framforallt inte pa Rotary.
Igar sa traffade jag nastan alla vardfamiljer och aven min Kiwibuddy som ska ta hand oom mej har, de som ska aka som utbytesstudenter harifran till vintern var ocksa med. Alla var supersnalla! Vi tittade pa Rugby, tyckte faktiskt att det var helt ok!
Nu ska jag vara social! Kram Oliiva

Kommentarer
Postat av: Anna Cerenius

Åh herregud Olivia! Vilket äventyr! Hoppas allt går bra, du är riktigt modig måste jag säga. Jag tänker på dig, lycka till! :)<3

2010-07-19 @ 20:23:36
Postat av: kusin kusinen

bra uppdatering! :) hoppas det går bra alltihopa många pussar och kramar

2010-07-24 @ 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0