Skoluniform!!!

Hoppas att ni overlever utan prickar pa vissa bokstaver.
Idag har jag kopt min skoluniform!! Den ar faktiskt snygg. Vi valde aven vara amnen, jag valde: Outdoor education, history, english, art history, visual arts painting and informational computing.
Om det finns mojlighet sa ska jag forsoka ga med i jazz bandet och aven testa nan sport.
Idag har jag och min vardmamma varit hos floristen for att bestalla blommor till mitt har till balen. Jag ser verkligen fram emot balen!!
Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig solis!!! :)

2010-07-22 @ 00:32:05
Postat av: Klara

Jag tror jazz är din grej solman;)



Bra att du uppdaterar bloggen mycket så man får veta var du göra för häftiga grejer där bort, keep up the good work!

2010-07-23 @ 18:53:03
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/
Postat av: Vikky

de låter skitbra solman :D

2010-07-26 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0