+ - lista

Saker som jag gillar

+ Att jag har varit här i fyra månader idag om jag räknat rätt
+ Att jag har åtta månader kvar här
+ Att det är en vecka kvar till Sydöresan
+ Att jag faktiskt gjorde de sakerna som stod på att göra listan
+ Att jag är snyggare än någonsin, i alla fall enligt mig själv:) Är solbränd, tränar, mitt hår är långt och jag är lycklig, då blir man snygg:)
+ Att jag har vänner här och där
+ Sommarlov!
+ Nya Zeeländsk glass
+ Att jag är här!

Mindre bra saker

-
Att jag åker tillbaka till Sverige om åtta månader
- Att min närmsta vänner här åker hem till Tyskland om en månad
- Alla mina myggbett och sandflugebett, mina ben ser ut som om nån har mördat dem
- När jag glömmer solskyddsfaktor och bränner mig, svensk hud är inte gjord för Nya Zeeländsk sol
- Att min svenska familj och mina svenska vänner inte bor här!
- Att jag inte kommer att få se mina vänner här ta studenten

Liten lista på saker, vet inte riktigt vad jag ska skriva, min dag var inte speciellt spännande. Kommentera mera!
Nu ska jag sova, imorn ska jag på lantbruksmässa och samla in pengar med Rotary, sedan ska jag hem till Laura och grilla. Ska bli fint, vi har så lite tid kvar innan de åker hem! Nästan skrämmande! Har alltid tänkt på det som något som var långt i framtiden, något avlägset, så är det inte längre. Det är snart!

God natt och Kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0