Strandpromenad och släktmiddag

Idag har jag varit på en liten promenad på stranden med värdfamiljen och deras son och hans fru. Supercool strand, klippor och sand tåckt med ostron, såg en som dök efter ostron. Det finns många coola stränder runt omkring här, de är inte perfekta sola och bada stränder men de är helt ok promenadstränder.
Sedan så kommer deras andra son hit med sin familj, får då äntligen träffa deras dotterdotter som jag har hört massor om. Deras andra dotterdotter som vanligtvis bor i Auckland kommer också och kanske en sonson. Imorn ska jag på födelsedagskalas med massa unga snygga seglarpojkar, ser fram emot det ganska mycket:) En av de andra internationella studenterna ska också dit och hon bor typ mitt ute i ingenstans och hennes värdfamilj är inte alltför pigga på att skjutsa så hon undrade om hon kunde få skjuts av oss, problemet är bara att det verkligen är helt fel väg, ska fråga värdfamiljen. Hon skickade även ett sms där hon sa, vore det inte roligt om jag sov över efter kalaset, så jag antar att hon inte har någon skjuts hem heller.
Funderar på om jag ska baka en kladdkaka nu, har ju inte ätit det på mer än en vecka! Fattar inte hur jag klarat mej!! Mitt svenska godis håller på att ta slut! Så om det finns någon vänlig själ därute som skulle tänka sig att skicka över lite så skulle det vara mycket uppskattat, min address finns på facebook.
Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0