Videoblogg!

Idag var en fin dag. När jag väntade i biblioteket innan skolan idag så kom en tjej som är med i gruppen som jag äter lunch med men inte har pratat så mycket med och pratade med mig. Vi satt och pratade i tjugo minuter, mycket trevligt. HOn var väldigt intresserad av Sverige och livet som utbytesstudent.
Var en normal skoldag, inga sensationer. Förutom att jag var lite rebellisk och bestämde mig eller snarare blev övertalad att sk o l ka från outdoor education, hade så sjukt dåligt samvete men kan säga att det var ack så mycket bättre att sitta i solskenet och spela kort än ha redovisning som vi inte ens är färdiga med. Det kommer nog dock inte hända igen, inte inom snaraste tiden i alla fall. Det är inte värt det!!
Imorn beger jag mig till Kawakawa för Maraeweekend så det blir nog inget bloggat förräns söndag om jag inte gör några förprogrammerade inlägg. Hoppas att videobloggen funkar, annars så får ni söka på mig på videofy.me heter oliviasolman
Måste gå och packa och skriva mitt tal nu.

Kram Olivia

<object width="424" height="372"><param name="movie" value="http://videofyme.resources.s3.amazonaws.com/player.swf?videoId=119241"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://videofyme.resources.s3.amazonaws.com/player.swf?videoId=119241" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="424" height="372"></embed></object>


Kommentarer
Postat av: klara

Jag måste säg att det varit en mycket bra första videoblogg och jag kan nästan se en posum framför mig nu. Ytterst trevligt att få se och höra dig, du borde såg o lät som vanligt. (Var lite orolig att du fått en sån där svenska hollywoodfruar accent)

2010-10-30 @ 16:32:15
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0