Glad Påsk!!

Hoppas att alla har en trevlig påsk och att ni äter påskmat och dricker påskmust åt mig med!!

Här så finns det inte så speciellt mycket påskmat. Man äter chocklad och Hot cross buns. De är som en bulle med typ russin och grejer, mycket najs med smör och en kopp te.


missarnbom.blogg.se

Ett sånt här skulle inte sitta helt fel!!

Funderar nästan på om jag ska tvinga mina värdbröder och syskonbarn att klä ut sig till påskkärringar med mig.
Får se hur de planerna går:)
 Glad Påsk
Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: h

Glad påsk på dig tjejen!

2011-04-23 @ 20:49:25
URL: http://dagdraumur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha!

Det är bara en liten krafsig hälsning från ett soligt Sverige. (:

2011-04-27 @ 16:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0