Kära Bloggen!!

Kära Bloggen!!    Kerikeri 7/4 2011

Hoppas att du mår bra! Vet att det var länge sedan jag hörde av mig!! Tro inte att jag har glömt av dej eller inte älskar dig längre! Det gör jag!! Har bara vart så upptagen! Har haft massa Kapa Haka träning, seglat, pluggat, ätit mat osv.

Jag är så ledsen för denna försumning, ska försöka bättra mig!!

Idag ska jag ner till Auckland för District Conference. Hela helgen med massa utbytisar!! Älskart!! Måste hålla tal, får se hur det går!!

Nästa vecka är sista innan vi har påsklov. Efter det så har jag bara en term kvar sjukt att tiden går så fort!Har en väldigt rolig vecka att se fram emot, Rotaryprat på skolan, Kapa Haka uppträdande för skolan, Kapa Haka festival i två dagar. Massa utbytisar kommer upp för att se Northland. Familjbyte och mycket mer.

Hur är det med dig? Har du några frågor? Något som du vill att jag ska skriva mer om??

( Kära läsare, det är ni som är du!)

Nu måste jag äta och packa!

Puss och Kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0