Förlåt!!

Jag vet att jag är en dålig bloggare, såna som jag borde inte ens få äga en dator!! Anledning till att jag är så dålig på att blogga just nu är för att min värdfamilj inte har internet. Och när jag är på bibblan så är det mail som ska skickas, skypning osv så stackars bloggen är inte min topprioritet. Förlåt!!
SItter just nu på bibblan då jag har håltimma. Det är så sjukt varmt och högluftfuktighet idag. Kokar!!! Jag har precis haft en timmas fagottlektion med en uråldriglärare, insåg att jag inte kan ett enda musikord på engelska!!
Senare idag så har jag möte med Kapa Haka gruppen som jag ska gå med i, sen är det jazzband och rotary. Busy dag!
Igår var jag i Whangarei med min värdfamilj, vi åkte längs kusten hem. Såg så måga fina stränder. Vattenet var så varmt!!
Förra veckan var jag och lyssnade på ett tal av en tjej från min skola som precis har kommit hem efter ett år i Argentina med Rotary. Mycket bra men sorgligt då jag insåg att mitt år snart är över!!
Det var även Waitangiday förra söndagen. Det är NZ nationaldag. Den firas för att det var då the treaty of Waitangi först signerades av Maoriledarna. Jag bor 15 min från Waitangi så vi åkte givetvis dit!!  Vi gick först på gryningsmässan, sen åkte vi hem och åt frukost. Sedan var det tillbaka igen. Det var mycket najs, tittade runt lite, såg massa wakas(krigskanoter).
Nu måste jag gå, har lektion snart. Ska försöka skriva snart igen:)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Klara

Trevligt att få ett livstecken från dig Solman:D



Har sett dit "nya" jag i skolan, Ahsley från Australien. Vad jag förstått så har hon bytt från sp2b till media, tyckte tydligen samhällarna vad för bratiga :O

2011-02-14 @ 15:58:45
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0