Kanelbullar!

Hej!

Imorgon är det min sista dag på skolan så vi ska fika på engelskan och historian. Jag och min tyska kompis M bakade bullar igår. De ser lite knep ut och smakar kanskes inte som de ska men goda är de.
Så ska ta med mig dem till skolan imorgon.

Idag hade vi en Farewell Assembly med alla internationella studenter,fick certifikat osv. Men de hade glömt av mig så jag fick inte mitt. Var lite pissed of men men. Kan väl säga som så att en sak jag inte kommer sakna så är det Internationella Departementet.

Ska försöka packa färdigt min väska idag. Skulle vara så skönt att bli klar. Sitte just nu och kollar Tv med mor, är för lat för att flytta på mig. Har så mycket som jag behöver göra och som jag vill göra innan jag åker, vet int ehur jag ska hinna med allt. Får nog ge upp det här med sömn.

Imorgon ska jag gå ut med min värdsvägerska och M. På lördag så blir det middag med värdfamiljer och några Rotarianer och sedan kommer några kompisar.

På söndag blir det stora avskedet på flygplatsen här i Kerikeri. Ska vänta i några timmar i Auckland så då ska min andra värdfamilj och säger Hej då, för de är i Auckland och kan inte komma på lördag. Sedan ska jag möta de andra studenterna som jag ska flyga hem med.

Är så passiv just nu, har inte tid att vara passiv men det är så jag hanterar alla känslor
Min stackars kropp lider nog av att jag åker hem, sover dåligt och äter dåligt. Onyttigt och okotrollerat. Typisk utbytesstudent!

Idag åkte två av mina vänner hem. De kom hit samtidigt som jag så det känns verkligen att this is it.

Nu ska jag gå och försöka packa, har föröskt klura ut om jag får ta med mig snäckor in i Sverige eller inte, måste klura ut det då min snäckskalssamling är stor!

Kram Olivia

Snälla kommentera! Bara en liten kommentar skulle vara kul!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Om Olivia vill ha en kommentar, såklart Olivia ska få en:)

Vore ballt om du fick ta med dig snäckorna, för jag vet en som skulle vilja se äkta NZ snäckor ;)

2011-07-07 @ 13:03:19
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0