Önskelista!

Gjorde en liten önskelista till mina föräldrar!
Jag fyller ju 18 om en vecka och sedan kommr jag ju snart tillbaka till Sverige!
Hej!!
 
Tänkte att eftersom det snart är min födelsedag och eftersom jag snart kommer hem och för att jag har tråkigt att jag skulle göra en lite önskelista!!
 
Vad jag vill ha för min 18årsdag!!
- Grattis annons i DN och NLT! Spara tidning från 1 juli.
- Elektrisk fotoram
- Allt annat ni kan komma på att ge mig!
- Berlock till Pandora armbandet!
 
Vad jag vill ha när jag kommer hem!
På flygplatsen: Loka Citron! Lösgodis! Grovmacka med hushållsost.
Middag och lunch!: Fiskbullar, kassler, creme fraiche, färskpotatis, jordgubbar( gärna på tårta)
 
 
Inte för stora krav??
 
Tack så mycket!
Jag älskar er!
Hej då!
kram Olivia

F
år se vad de svarar på det här:) Lägger ut den här också så att jag har vittnen på mina önskemål.
Man kan ju alltid drömma. Köpte förresten födelsedagspresent till mig själv igår. Köpte en megasnygg klänning som jag blev kär i så jag bestämde att jag behövde den:)

kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0