Debrief och Auckland!

hej! Glömde bort bloggen lite;) Ni får ursäkta om mitt bloggande är lite halvtaskigt nu i slutet men jag har bara två veckor och 5 dagar kvar och ska försöka njuta så mycket som möjligt av dem.

I helgen var jag i Auckland. Var nog sista gången:( Hade en trevlig helg med massa fint folk. I fredags tittade jag och värdmamma på West Side Story. Syster var hos en kompis. Sedan på lördagen så åt jag brunch med några kompisar. Sa hej då till en av dem då hon åkte hem igår. Sedan promenerade jag runt lite och pluggade en stund. Helt underbart väder så njöt av det.
Åkte till Auckland med en Rotarymedlem. Vi kom dit runt kl 6. Jag och min kompis från Argentina sov hos min Belgiska kompis. Hennes värdfamilj är jättetrevlig. Vi åt pizza, pratade och tittade på film tills kl 3 på morronen när vi insåg att oj, vi kanske borde sova!
På söndagen hade vi vårat debrief möte med Rotary. Sista mötet innan vi åker hem. Helt galet! Hade en sån overklighetskänsla hela tiden. Helt sjukt att det var vårat sista möte. Vi har varit med om så mycket tillsammans!
Kommer att sakna den gruppen nåt oerhört.
Vi pratad, åt mat och skrattade. Grät inte!
Spenderade eftermiddagen med en tjej som åkte till Sverige förra året. Så kul att prata om Sverige med henne. Hennes familj är urtrevlig.
Kom hem sent igår och idag har jag haft en fullspäckad dag. Imorgon flyttar jag nog tillbaka till min fjärde familj.
Har en dunderförkylning, kan säga att jazzband var knepigt:)

Nu ska jag sova. Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0