90!

Det här är mitt nittionde inlägg( säger man nittionde?) Wow!
Gick till skolan idag men som tur var så hade jag ingen lektion efter lunch så mum hämtade mig, tur det för vid det laget så började jag och benet bli trötta.
Var kul att träffa alla igen efter lovet, många har vart iväg på deras sydöresor osv.

Var värdpappas födelsedag idag så det firades med familjemiddag. Alla tre syskonbarnen var här och tjenare vad de är livliga. En springer åt ett håll, den andre vill att man ska jaga dem åt ett annat håll medans den tredje vill spela spel. Min nephew var så trött idag så han sommnade när vi satt och åt.
Min värdpappa såg min blogg och var lite fascinerad och frågade hur det funkade och hur många besökare jag hade. Sa att jag har inte så många, mellan 10-20 varje dag. Wow sa han, det är massor. Antar att de inte har nån motsvarighet till Blondinbella här som har flera tusen besökare varje dag:)

Imorn ska jag till sjukgymnasten 9.30 vilket innebär sovmorgon!!
Nu måste jag sova, var så trött när vi tittade på film ikväll att jag nästan somna på soffan.
Jag på Muriwai Beach på påsklovet.  Så vacker strand!
Aroha Livi

Kommentarer
Postat av: Klara

Ja du borde nog få ännu mer läsare nu när du har blivit länkad av en sådan storbloggare ;)



Måste va skoj att få lite extra syskon sådär ibland!

2011-05-03 @ 14:13:30
URL: http://klaracarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0