It´s clearing over the hills!!

Hej!
Är alldeles för trött för något långt inlägg. Gick upp kl 6 imorse. Sedan dess har det vart full aktivitet. Sov i Opononi igår natt. Imorse så såg jag starten till multisport eventet som min Rotaryklubb anordnar. Sedan så åkte vi runt och tog bilder av tävlande osv. Kom hem runt 15. Vi sju tiden kom 30 pers på middag, det var fullt hus! Syskonbarnen var mindre glada idag och båda började skrika samtidigt. Jag och bror, och brorsdotter gjorde sushi. Så god!! Jag älskar sushi!!
Nu måste jag sova. Imorn är det morsdag och jag ska fira en kompis 18årsdag.
Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Ashness

Sjutiden!!!!!!

<3

Kul att du får göra sushi! Jag är fortfarande skräckslagen så fort jag tänker på hur jag uppfattat matkulturen i landet i väster ;)

kramis

2011-05-07 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0