Solsken!!

God Morgon Sverige!

Sitter just nu och fixar med presentationen som jag ska göra på Rotary mötet ikväll.
Den börjar arta sig. Är som vanligt ute i sista minuten, typisk Olivia grej:) Tog med mig massa plugg hem men har inte pluggat över huvudtaget.
Var och tog ut mina stygn idag. Hade två läkare som inspekterade knäet. Förste var inte färdig läkare än så det innebar att en annan läkare var tvungen att kolla också. Båda bestämde sig för att vrida och strecha mitt knä massa för att se om det gjorde ont. Klart att det gör ont, jag var ju liksom där för att jag har skadat mitt knä!! Så nu är jag lite öm och stel. De sa att det kan ta upp till 6 veckor innan svullnaden osv är borta och att det kan ta upp till tre månader innan jag kan sporta igen. Vilket är lite trök för det innebär troligtvis att jag kan glömma att spela netball. Menmen, ska till sjukgymnast på onsdag så vi får se vad de säger.
Min stiliga kavaj som jag ska ha på mej idag.  Ser ni skillnaden?! Samma kavaj en bild i juli 2010 och en annan mars 2011. Har allt samlat på mig lite grejer!

Såg att jag hade fått en fin kommentar från klaracarlsson.blogg.se , tack så jättemycket!! Ska definitivt njuta av min sista tid här!

Det har vart storm här i flera dagar men nu har solen äntligen tittat fram. För att citera min familj i Sveriges utbytesstudent A: "Jag är så glad att jag skulle kunna kissa på mig". Hon var väldigt glad att vintern äntligen var över!

Nu ska jag göra färdigt presentationen!
Aroha Livi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0