Muy Bien!

Hola! Quetal? Muy bien, Gracias.
Måste öva min espanol:) Missade ju spanskalektionen igår!

Ännu en lugn dag i livet som handikappad. Alla frågar varför jag haltar, säger oftast att jag slagits med en motorcykel och att jag förlorade.
Var hos sjukgymnasten imorse, fick sån där blå sporttejp på benet för att svullnaden skulle gå ner. Har alltid drömt om att nån gång få sån men efter som jag inte är så sportig så trodde jag att det var en av de drömmar som skulle få vara ouppfylld. Men inte den är uppfylld! Mycket lycklig!
jag och kompis från Kapa Haka gruppen i våra stiliga skolkläder. Det är en blazer och mörk långkjol som man måste ha på sig om man representerar skolan. Så obekvämt!!

Tog bussen hem från skolan för första gången i denna familjen idag, jag är alltid lika nervös när jag ska ta bussen för första gången men det gick bra. Klarade till och med av att gå av på rätt ställe, klart att det faktum att lillebror klev av där hjälpte men jag kände igen hållplatsen och allt:)
Vägen som skolbussen kör är så fin, kör längs vattnet en lång stund. Massa fina träd och stränder osv. Får ta bilder en dag.

Svar på Klaras kommentar: Väldigt trevligt med nya syskon, har så många nu att jag inte kan hålla reda på alla.
Kommer def att få mer läsare nu när en så känd storbloggare som du har länkat!!

Morgondagens plan: Sista skoldagen för veckan, väldigt chill vecka det här!! Har även sovmorgon, andra i rad:)
Sen får vi vad som händer, ska nog försöka mig på projekt städa mitt rum! Är kaos här inne!!

Nu sova

kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0